lemonsoft logo3
23.05.2017

Hiljaisuus on hyvän palvelun merkki


Kun henkilökunta ei kommentoi mitään papereita tulostaessa, se tarkoittaa yleensä sitä, että homma toimii. Vaasassa toimiva, 65 henkilöä työllistävä ohjelmistotalo Lemonsoft on ollut uskollinen asiakas Movacolle sen alkuajoista lähtien.


—Huoltosopimukseemme kuuluu koneiden huolto sekä paperien ja värien toimitus, kertoo Lemonsoftin kehitysjohtaja Kari Joki-Hollanti. Kun vanha tulostin on alkanut tulla tiensä päähän, olemme hankkineet tilalle uuden Canonin koneen. Arvostamme Movacon palvelussa ammattitaitoa ja paikallista, hyvin toimivaa huoltoa.

Mitä on sitten ammattitaito?

— Pitkä kokemus alalta on tuonut mukanaan tietoa asiakkaiden tarpeista ja hyvin toimivista käytänteistä. Voimme ehdottaa asiakkaalle ratkaisuja, jotka voisivat toimia juuri heille. Jaamme mielellämme vinkkejä, jos asiakas niin haluaa, kertoo Movacon perustaja ja toimitusjohtaja Mårten Snellman. Hyvin toimivan huollon perustana on osaava henkilökunta. Paikallisena toimijana palvelumme on ripeää ja tavoitteenamme on hoitaa koneet kuntoon yhdellä käynnillä. Tämä ei olisi mahdollista ilman kattavaa paikallista varaosavarastoamme.

Vaikka hyvä palvelu on asiakkaalle ykkösjuttu, myös hinnalla on merkitystä.
—Toki olemme kilpailuttaneet palvelun mutta olemme todenneet, että Movacon palvelukokonaisuus on hintansa väärti. Emme ole nähneet tarpeelliseksi muuttaa palveluntarjoajaa, koska palvelut ovat toimineet juuri niin kuin on sovittu, sanoo Lemonsoftin Kari Joki-Hollanti. Voin suositella Movacon palveluita niin pienille kuin isoillekin yrityksille, hän lisää.


Siirry "Ajankohtaista"-sivulle